۵ پاسخ

من دارمااا از ترس جنگ زیاد کرفتم زیاد اومده

مشهد که در هستش

من امروز یکی گرفتم، احساس می کنم ی کم بو میده، تاریخ هم داره
ولی مزه شو چشیدم مثل قبلیا بود.
ب نطرتون چکار کنم؟ بندازم دور؟ یا استفاده کنم؟؟

اینجا ک پره

بله قحطی اومده منم پیدا نمیکنم

سوال های مرتبط

مامان 💋🤍Delvin مامان 💋🤍Delvin ۱ سالگی
مامان 💫نور زندگیم✨ مامان 💫نور زندگیم✨ ۶ ماهگی