۴ پاسخ

اره عزیزم خوبه
منم تو هفته تو رفتم سونو
وزن جنینم همینقدرا بود

من ۲۱ هفته و ۵ روز 5۸۸ بود ک کم بود
۲۷ هفته و ۴ روز هم ۱ کیلو ۱۵۸ گرم ک بازم کمه
و نمیدونم چکار کنم ک وزن بگیره

کجا سونو میری عزیزم ؟؟

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دلارز ⚘️ مامان دلارز ⚘️ روزهای ابتدایی تولد