۷ پاسخ

صدک ۵۰ که خوبه عزیزم

وزنش خوبه که بچه ی منم ۲۵ هفته همینقدر بود دکتر گفت وزن و رشدش خیلی خوبه از ۳۱-۳۲ هفته به بعد یهویی رشد میکنه

وزنش که خوبه عزیزم
ولی من خودم مشکل کم وزنی رو دارم اگه میخای کباب .عدسی. حبوبات. تخم مرغ ابپز. بادام و گردو.سینه مرغ.ابگوشت .شیر و کلا لبنیات خوبه خوراک لوبیا حلیم هم نخوردم من میگن خوبه بستنی و دلستر هم خوبه اگه قند نداری

صدک پنجاه عالیه
بهترین حالت اینه که بچه دور و بر صدک پنجاه باشه
نیاز نیست هیچ کار خاصی بکنی

صدک ۵۰ ینی چی ؟

ذاتا وزنش زیاده دیگه نیازی نیست بیشتر بخوری همون چیزایی که قبلا خوردی وزن‌گرفته رو‌ادامه بده

تخم مرغ آب‌پز، موز،مغزیجات

سوال های مرتبط

مامان محمدعلی مامان محمدعلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان شکلات🍫 مامان شکلات🍫 ۷ ماهگی