من چون منع خیلی چیزا شدم برا وزن جنین هفته ای چند بار اش میخورم
حلیم ، کباب ، مرغ ، تخم مرغ ، ماست یونانی ،اجیل ، کره بادوم زمینی کلا هرچیز پروتئینی
من تو 25 هفته 760 بود وزنش برای وزن گیری لیدی میل با تجویز دکترت حلیم خیلی خوبه آبگوشت گوشت شیشه اما خیلی عذا های ادویه دار نخور که معدت بهم نریزه
وزن گیری از ماه هشتم به بعد شروع میشه اون موقع اینارو بخور
مولتی ویتامین . حلیم . کله پاچه . کباب.ابگوشت.پودر انترامیل . نون بربری . میوه هر روز بخور . خرما هم خوبه
وزنش خوبه
تو هفته شما هنوز وزن خیلی مطرح نیست نگران نباش
میگن بستنی با جوجه کباب خیلی خوبه
صدک یعنی چی واسه منم تو سونو زده
آبگوشت -آش -بستنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.