۵ پاسخ

بچها صدک چیه

منم صدک بچم تو انتی70بود

صد 50خوبه تا 95به بالا ریسک داره خوب نیس

عالیه

من نمی دونم هنوز نرفتم دقه دقه همینو دارم

سوال های مرتبط

مامان فاطمه کوچولو🎀 مامان فاطمه کوچولو🎀 ۱ ماهگی
مامان محمد❤️و ایلیا🩵 مامان محمد❤️و ایلیا🩵 ۲ ماهگی