دما بدن بچه هاتون قسمت پیشونی موقع واکسن چند بود؟

۲ پاسخ

اول که اوردمش خونه ۳۸ بعدش استا دادم نیم ساعت بعدش زیر ۳۷ شد دوروزه زدم تب نکرد دیگه

۳۶.۸ بود

سوال های مرتبط

مامان شایلی مامان شایلی ۱۲ ماهگی
مامان مارال🥰 مامان مارال🥰 ۱۲ ماهگی