۵ پاسخ

سلام مامان ها من هفته26بارداری هستم بعد سونو گفت سر بچه آب داره یعنی چی خوب میشه برطرف میشه چرا این اتفاق افتاده آخه قبلاً مشکلی مداشته

قشنگ تکون میخوره 😀

کم هست

تا حالا که حالا نکردم 😂🤦🏻‍♀️

من دو روزه داره محکم تر تکون میخوره

سوال های مرتبط

مامان بادصبا مامان بادصبا هفته بیست‌ونهم بارداری