۶ پاسخ

من زیاد بشینم یا کار کنم درد میکنه
دو روزه درد دارم

ن اون طور ک درد حساب بشه

بچه داره استخون سفت میکنه فشار میاره ب شکم از اون ور کمر هم بخاطر سنگینی تحت فشاره خب

من که گاهی درد پریودی دارم
تقریبا یه هفته ست، بدون انقباض

من ک الا نمیدونم چم شده دلم یجوریه حس نفخ و این چیزا دارم تو دلم بچه فکنم داره تکون میخوره نمی‌فهمم ک یهدی ته دلم خالی مشه زیر دلم درد میگیره و حس فشار دارم

عزیزم ببخشید برنامه میلی رو داری

نه عزیزم من 30هفتم اما درد نمیکنه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ونهم بارداری