خانوما دختراتون کی غلت زدن

۶ پاسخ

دو ماه و سه هفته بود که غلت زد

غلت زدن منظورتون چیه بدون بالش رو سطح صاف هم میتونن غلط بزنن؟من وقتی بالش میزازم زیر سرش فورا غلت میزنه و دمر میشه واسه همون بالش نمیذارم زیر سرش

باهاش تامی تایم کار کردین

از 4 ماهگی زد

روز مادر کادو بهم داد غلت زد🥲🥹
سه ماه و ۱۲روز
همون یه دونه هم زد الان فقط نیم غلت میزنه برمیگرده

4 ماهگی

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو ۱۳ ماهگی
مامان حامي كوچولو😍🩵👶🏻 مامان حامي كوچولو😍🩵👶🏻 ۱۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی
مامان مهراد👩‍👦‍👦 مامان مهراد👩‍👦‍👦 ۱۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۳ ماهگی