کیا پارسال شب آرزوها نینی خاستن امسال رسیدن؟؟

۵ پاسخ

من شب آرزو ها به نیت نی‌نی داشتن جوراب نوزدای گرفتم و دعا هم کردم و یهو دلمم شکست ولی خب تازه ازدواج کرده بودم ی سال از ازدواجمون میگذره ولی پارسال یهو دلم شکست و امسال خداروشکر حامله‌ام 🥹❤️

الان نگاه کردم لای قرآن پارسالم نینی خاسته بودم و نداد🫠

شب ارزو ها نخواستم حقیقتا
ولی یه بار تو محرم دعا کردم🥲همینطوری از دهنم پرید یهو
یه بارم شهادت حضرت زهرا بود دعا کردم

واقعاااا فکرشم نمیکردم سال دیگه محرم ماهای اخرم باشه🥹
حتی دعایی که یهویی به زبونت میاد هم استجابت میکنن

شب آرزوها کِیه؟

من خواستم ولی این ماه دوروز تاخیرم خدا خودش بخواد این ماه برا همه 🥺🤲😍

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته یازدهم بارداری