عشق تا وقتی نرسی قشنگه
ادما وقتی عاشق میشن خودشونو میکشن ب عشقشون برشن ولی وقتی برسن تازه میفهمن همه چیز عشق نیست
و بهم رسیدنشون همه چیزو خراب میکنه…
بنظرم عشق ی چیز الکی و بخاطر هورمون بوجود میاد
و شاید بگم از ده میلیون شاید یکی دونفر باشه ک عاشق واقعی باشه یعنی هم روح هم جسم عاشق میشه
و بیشترم مردا هستن بعد از ابنکه ب عشقشون میرسن همه چیز یادشون میره و کلا ی اذم دیگه میشن
زنارو تا هروقت ک بهشون عشق بورزی میتونن دیوونه وار بخانت امان از روزی ک بی مهری ببینه
یجوری سرد میشع و طرف از چشش میفته ک انگار ن انگار عاشق بوده
کاش نمی رسبدم رسیدن توان داشت تاوانشم جوونیم بود
شکر خدا ما رسیدیم و الانراضیم.سال اول دانشگاه تهران همو دیدیم من ترکم و ایشون کرد و ۸سال دوست بودیم و بعدش تصمیم گرفتیم ازدواج کنیم و از زندگیم و همسرم و خانوادش راضیم.مامانمم میگه اگه ده تا دیگه دختر داشتم به کرمانشاهیا میدادمش😎😜
من رسیدم و واقن راضیم چون همچیو با اون تجربه کردم و العانم خداروشکر هیچ مشکلی باهم نداریم
هنوز ک هنوزه مث همون روز اول هسیم باهم🙃
رسیدممم خداروشکر میکنم ک رسیدم از چهارده سالگی باهم دوست بودیممم همش میگفتم تو میری اخرش پارسال باهم دعوامون شدد پیم داد گفت یا اشتی میکنییی یا با گل و شیرینی میام میبرمت منم گفتم بیا ببر فردا شبش اومدن خواستگاری خلاصه بعد چنددد ساللل دوستیی بهم رسیدیمو یکساله ک ازدواج کردیمم
نرسیدم
سنتی ازدواج کردم خوب نبود
اره ماهم رسیدیم
عاشق بودم ولی بعد ازدواج خودش خراب کرد الان عاشق نیستم فقط دوسش دارم
منو شوهرم دختر عمو پسر عمو هستیم تو بچگی باهم بودیم از همون اول هم رو هم دیگه حساس بودیم و همو دوست داشتیم تا اینکه عموم اینا رفتن یه کشور دیگه و از هم دور شدیم ولی همسرم وقتی نوزده سالش شد اومد ایران و همینجا مشغول به کارشد و ما نامزد الان چهار سال میشه که ازدواج کردیم و میتونم بگم خوشخت ترینم کنارش 🫂
نرسیدم🥲💔
عشق بچگی هام بود الان بهش رسیدم میخام خوشگل کنم تا بیاد از سرکار 😁
رسیدم :)😍😭❤
من و واقعا عشق واقعی بهم رسیدنش خیلی ارزش داره و شیرینه و اینکه تا چند ماه دیگه ثمره ی عشقمون ب دنیا میاد🥹🩷🎀
من وقتی ۱۵ سالم بود عاشقشم شدم اونم عاشقم شد باهم بزرگ شدیم ۵ سال گذشت نامزدی کردیم با زور و تلاس و سحتی بهم رسیدیم بعد دوسال نامزد موندیم تازه عروسی کردیم که جنگ شد همسرم الان از من حداست ارتشیه رفته جنگ
ازدواج هم با عقل بود هم عشق
نرسیدم
من عاشق نداشتم ۱۳سالگی شوهرم دادن چون تپل بودم میگفتن رو دستشون میمونم۲۰سالگی طلاق گرفتم چون وحشی بود معتاد بود دخترباز بود۲۳ازدواج کردم دوباره به زور بابام اینم که کتک میزنه و بداخلاقه و دخترباز
کلا نفهمیدم چی به چیشد عشق و عاشقی تجربه نکردم
عشق اول و آخرم همسرمه عاشقشقمممم دیگه هیچ مردی به چشم نمیاد🥹🩷
من زیاد عاشق شدم ، خداروشکر ک بهشون نرسیدم بدرد نمیخوردن ،😂
ولی بعد ازدواج عاشق همسرم شدم
نرسیدم سنتی ازدواج کردم 🤕
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.