سلام باذخیره پایین 0/03 میشه باردار بشم

۲ پاسخ

فقط ای وی اف عزیزم چون سنتون هم یه کم بالاست ریسک نکن طبیعی باردار بشی چون فقط وقت کشی هست سریع برو برای ivf

سریع ای وی اف

سوال های مرتبط

مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیستم بارداری