خانما یهویی داخل وااژنم تیر میکشه طبیعیه

۵ پاسخ

منم همینطورم

تو حاملگی همچی طبیعی

برای منم اینطور یهو خودم جمع میکنم سمت بالا لحظه ای درد رد میکنه

میگن احتمالا اونایی ک بچشون بریچه اینجوری میشن و پاهای بچه هست وقتی لگد میزنه تیر میکشه واژن اما برا من بچم سفالیکه ولی همینجوری یهویی واژنم یهو تیر میکشه

من از دیشب اینجوری هستم

سوال های مرتبط