۱۲ پاسخ

مثبتی استرس نگیر

زود رفتی من 22بود بعد یه هفته شد1/42🥹

شش هفت ماه چشم انتظارم ولی این ماهی پریودم عقب افتاد همیشه منظم بیست پنج روز بود اصلا دیر نمیشود این ماهی دیر شد ولی منفی زد

چند روز دیگه دوباره تکرارش کن ان شاالله مثبتی

ولی کمه بتام

سلام بعد چند روز رفتی بتات ۲۳ شد

زود رفتی چند روز دیگه تکرار کن ازمایشتو

۴۸ساعت بعد ازمایشو تکرار کن ایشالا که بره بالا و مثبته مثبت بشی

تو چرا اینقد استرس داری دخترر ۴۸ ساعت بعد تو تکرار کن بتارو میره بالاتر عدد بتات

چند روز تاخیرداری؟

احتمالا زود رفتی ازمایش
چند روز تاخیری؟

مشکوک ب بارداری هستی چندروز دیگه تکرارکن

سوال های مرتبط

مامان معجزه خداجون مامان معجزه خداجون هفته شانزدهم بارداری
زهره🤗 زهره🤗 قصد بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته دوازدهم بارداری
مامان آوینا🤍🕊 مامان آوینا🤍🕊 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دخملم 💕 مامان دخملم 💕 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان گل پسرم مامان گل پسرم قصد بارداری