بچه ها فرص آیویتا خوبه تو ماه های اول بارداری

۱ پاسخ

سلام عزیزم خبی میگم تو هفته چهارم هستی رفتی سونو چیزی یا ن...من امروز رفتم گفتن هفته چهارم بارداریته جنین هنوز تشکیل نشده این عادیه یا ن ..🥺

سوال های مرتبط

مامان تودلیم مامان تودلیم هفته سی‌ام بارداری
مامان آرین🩵🫶 مامان آرین🩵🫶 روزهای ابتدایی تولد
مامان دونه برف❄️🌹 مامان دونه برف❄️🌹 هفته دهم بارداری
مامان فسقلیا مامان فسقلیا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان رز🌹 مامان رز🌹 هفته بیست‌ونهم بارداری