سلام خانما روز دهم آزمایش تیتر بتا دادم ۵۰۰۰ شد خوبه بنظرتون؟؟؟

۳ پاسخ

سلام خانومای گل.من ۵ماهه بچه دوم اقدامم مشکل تنبلی تخمدان دارم ولی دارو نمیخورم . امروز باید پریود میشدم نشدم ماه پیش ۷روز تاخیر داشتم .بنظرتون کی برم ازمایش بدم؟

ممکنه دوقلو باشه

عالیه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نگین مامان نگین هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان مائده مامان مامان مائده هفته سی‌ونهم بارداری