آزمایش بتا دادم بعد ۱۰روز تاخیر ۵۰۰۰ هست یعنی خوبه

۴ پاسخ

اینا رو که باید بخوری.ولی مثلا نگفت ۲هفنه دیگه برو سونو؟

عالی مبارکههه

عالی.برو دکتر واست سونو ازمایش بنویسه

اره عزیزم عالیه مبارک باشه ❤️

سوال های مرتبط

مامان قلب مامان مامان قلب مامان هفته بیست‌وششم بارداری