سلام من باردارم ۵ هفتمه آزمایش بتا تازه دادم ۵۰۰۰ هزار چرا؟

۶ پاسخ

من تو هفته ۶ و ۴ روز بتا دادم ۵۷ هزار بود

یعنی دوقلو😳

ولی سنوگرافی رفته بود قبلا گفت ۴ هفته ساک جنین تشکیل شده ولی نگفت چرا دوتاس

همون اوایل ک لقاح انجام میشه بتا بالا نشون میده

منم بارداری قبلیم هفت روز تاخیر پنج هزار بود
نشانه به جنین خوب و سالمه🥰

شاید دوقلو خب

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری