نقاشی دخترم🥰.

تصویر
۶ پاسخ

افرین قشنگ کشیده باریکلا جزییاتم توجه کرده مثل تعداد انگشتا یا سوراخ گوش😄

آفرین پرنیاخانوم👏👏

ای جان خیلی عالی

پسرم مداد بد میگیره هر کاری میکنم یاد نمیگیره .نمیدونم چکار کنم

آخی
زنده باشه خوشگل کشیده
رهام منم قشنگ میکشه

چقدر قشنگ کشیده ... آفرین

سوال های مرتبط

مامان خاله ریزه🍬🍭 مامان خاله ریزه🍬🍭 ۳ سالگی
مامان مهیا مامان مهیا ۳ سالگی
مامان محراب مامان محراب ۴ سالگی
مامان کیان کوچولو مامان کیان کوچولو ۳ سالگی