آب دور جنین تو این هفته ها چن باشه خوبه؟

۳ پاسخ

چنده مگه؟ ۱۰ باشه اوکیه فکرکنم تو هفته شما

فکر کنم بستگی داره مثلا برای من ۱۳ بود یهو شد ۱۰ و خب مشخص شد نشتی داشته نعهمیدم برای همین سز اورژانسی شدم.

من از ۳۲ هفته ۸ بود مشکلیم پیش نیومد خداروشکر
با اینکه گفتن خطرناکه و خیلی پایینه
ولی دکترم گفت مایعات بخور مشکلی پیش نمیاد بچمم ۳۹ هفته و ۴ روز به دنیا اومد

سوال های مرتبط

مامان هیرا🐣💙 مامان هیرا🐣💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🌼هدیه خداوند🌼 مامان 🌼هدیه خداوند🌼 ۶ ماهگی
مامان مانیسا خانم مامان مانیسا خانم ۵ ماهگی
مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی ۱ ماهگی
مامان ❤️ آراد جانم ❤️ مامان ❤️ آراد جانم ❤️ ۷ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۴ ماهگی
مامان محیا و زهرا مامان محیا و زهرا ۷ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۹ ماهگی