۱۱ پاسخ

کمکش کن تمرین بده

پسر منم نه سینه میره نه چهار دست و پا هیچ اشکالی نداره.بعضیا یهو را میوفتن.

تا ۱۲ ماهگی باید برن ببرش چکاپ

ممکنه یهو راه بره نگران نباش

اصلا جزو مراحل رشد نیست چهار دست و پا،من از دکترم پرسیدم گفت ممکنه اصلاااا نرن،دختر منم نمیره اما مدام سرپاست و دستاشو میده ب ما تاتی میکنه

یه ویزیت ببرش

شاید اصلا نره یهو راه بره نگران نباش

پسرمنم نمیره نشستنی میره جلو و این فکر نمیکنم اشکالی داشته باشه چون من خودم حتی نشستنی هم نرفتم و مستقیم راه افتادم

دختر منم نمیره میرن بلاخره دیرتر

عزیزم تو فامیلامون کم نبودن یکدفعه میافته پا نگران نباش

باید ببری کار درمان

سوال های مرتبط

مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی
مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی