۷ پاسخ

من بعد عمل فقط سردرد داشتم درد دیگه ای نداشتم

نابود شدیم با درد

ببخشید شمام درد واژن و اون قسمت سوند رو هم دارید موقع نشستن پاشدن و یا حتی ادرار

من دو سه روز درد داشتم فقط

تا ۶روز فکر کنم من رفتم بخیه کشیدم روز ۱۲هم دیگه درد نداشتم

من تا الان. درد دارم

وای من طبیعی بودم نشد سزارین کردم میمیرم زنده میشم

سوال های مرتبط

مامان شاهدخت مامان شاهدخت ۱۱ ماهگی
مامان ماهد💙🩵 مامان ماهد💙🩵 ۴ ماهگی
مامان ❄دونه برف❄ مامان ❄دونه برف❄ ۶ ماهگی