۵ پاسخ

سلام اراکی های عزیز داخل روبیکا گروه زدم دورهم باشیم و سوالی داشتیم بپرسیم
پیوی پیام بدین تا لینک براتون بفرستم🌸🩷
@Fatii80p

حساسیت غذایی

گوشتش شیرینه نیشش زدن خوردنش خوشمزه رو

عزیزم شاید چیزی خورده حساسیت کرده

شبیه گزیدگی و حساسیته
پسر من اینجوری که میشد حالت جوش میشد بعدش

سوال های مرتبط

مامان یسنا🩷🌈 مامان یسنا🩷🌈 ۱۲ ماهگی