برای دخترم سوپ گذاشتم بپزه🥰

تصویر
۷ پاسخ

میشه بگی چجوری درستش میکنی ؟

خوشمزه میشه با پای مرغ؟ من خودم اصلا نمیتونم به پای مرغ نه نگاه کنم نه دست بزنم تاحالا هم اصلا نخوردم ولی شنیدم خیلی خاصیت داره و مزش هم خوبه راسته؟

پیاز مگه نفاخ نیس؟

به به
پای مرغ رو همینجوری میندازی بعد موقع میکس کردن برمیداری ارع؟
ادویه هم نزن بهش کوچولوعه نی نی

ادویه هم استفاده میکنی

گوشت بشه به تنش

نوش جونش بشه

سوال های مرتبط

مامان دخملم مامان دخملم ۱۶ ماهگی
مامان نیکان و آیکان❤️ مامان نیکان و آیکان❤️ هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان روشا🪿🐣🐥 مامان روشا🪿🐣🐥 ۵ ماهگی