سوپ دخملی رفت که بپزه🥰🥰🥰

تصویر
۱۰ پاسخ

رب مجاز نیست عزیزم به جای روغن جامد هم روغن زیتون استفاده کن

من جای رب گوجه پوست میگرم چهار قاچ می منم

رب که مجاز نیس
دختر من ۹ ماهه شه بخاطر رب خیلی از غذاهارو نمیدم

رب نمک داره نزن

رب نزن بجای رب گوجه بزن روغن جامد هم اصلاخوب نیس کره گیاهی بزن

رب🤯

اون پایین تصویر مگه روغن جامد زدی!

رب چرامزنی

رب مجازه مگ؟

رب میزنی؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۱ سالگی
مامان panah مامان panah ۱۲ ماهگی
مامان هـــیلــدا♡ مامان هـــیلــدا♡ ۱۰ ماهگی
مامان مهرآنا🦩🩷 مامان مهرآنا🦩🩷 ۱۴ ماهگی
مامان مامان کایا مامان مامان کایا ۱۰ ماهگی
مامان هایلین🩷 مامان هایلین🩷 ۷ ماهگی