۵ پاسخ

یجا دیدم یکی از مامانا گفته بود یه دکتری بهش گفته برا اینک بخای نهایت استفاده رو از پای مرغ ببری باید ۲۴ ساعت با شعله خیلی کم بپزیش بعد عصارشو بگیری و استفاده کنی. اینطوری خاصیتش چن برابر میشه

من عصارشو گرفتم میندازم براش

نوش جونش

نوش جونش

من ورمیشل نداشتم یکم ماکارونی ریختم😂

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۱ سالگی
مامان دخملم مامان دخملم ۱۶ ماهگی
مامان نی نی دونه انار مامان نی نی دونه انار ۱۷ ماهگی
مامان آرمان مامان آرمان ۱ سالگی
مامان دنیز قشنگم مامان دنیز قشنگم ۹ ماهگی