۱۲ پاسخ

ای جان موهاشششش😍😍😍

یکم زیادی نازی آخه🥰

دختر منم دنیا اومد خیلی مو داشت اما از چهار ماهگی شروع ب ریزش کرد داره کچل میشه باز دوباره در میاد

اوف اوف بخورم تورو وروجک

ای جانم خدا حفظش کنه♥️جوجه ی من تازه از حموم اومد خوابوندمش😍

الهههیییی موهاشو بچه‌های پن هیچکدوم تا خیلی بزرگ بشن مو ندارن

ای جان

زنده باشه 😍😍❤️

قربون‌شکلت😍😍

ای جانم خدا حفظش کنه

الهی خودت حموم می‌کنی؟

سلام عزیز خاله😍 فدات شم ناااازی

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🧸🫀 مامان فسقلی🧸🫀 ۶ ماهگی
مامان هانا کوچولو💋 مامان هانا کوچولو💋 ۸ ماهگی
مامان محمد مهدی 💕 مامان محمد مهدی 💕 ۵ ماهگی
مامان آرن و تودلی مامان آرن و تودلی هفته دوازدهم بارداری
مامان روزیتا مامان روزیتا ۱۴ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۱ سالگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۲ ماهگی
مامان پرهام و فندقم مامان پرهام و فندقم ۶ ماهگی