جای واکسن بچم چرا اینجوری شده

تصویر
۲ پاسخ

اصلا دست نزن دست بزنی دیر خوب میشه و اذیت میشه خودش درست میشه

طبیعیه اصلا دست بهش نزن

سوال های مرتبط

مامان آروکو💙🫀 مامان آروکو💙🫀 ۱۰ ماهگی
مامان یاسین مامان یاسین ۱۴ ماهگی
مامان معجزه💙🧿 مامان معجزه💙🧿 ۱۳ ماهگی
مامان ایلیا💙🧿 مامان ایلیا💙🧿 ۱۰ ماهگی
مامان پسته پسر مامان پسته پسر ۹ ماهگی