۴ پاسخ

مبارکه عزیزم ، والا ما یه ماهه لثه ها ش ورم کرده درد و گریه و شیر کم خوردنش کلافه شده من هم دیونه شدم کاشکی زود دربیان راحت بشه

مبارکه پسرمتم علائم داره

دختر من یک هفته مونده بود بشه ۵ ماهش درآورد

مبارکش باشه زوده اما طبع هز بچه ای فرق داره

سوال های مرتبط

مامان مام نیل و نویان مامان مام نیل و نویان ۸ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی