مامانا شیرخشک آپتامیل پرونوترا واسه چیه؟؟

۳ پاسخ

من از داروخونه پرسیدم گفت فرقی نداره پرونوترا پروبیوتیکش بیشتر باعث میشه زودتر هضم بشه و بچه خیلی اذیت نشه

میگن اهنش بیشتره نسبت به ساده

یه شیرخشک عادیع ک میگن پروتئین بالایی داره و وزن دهیش خوبه

سوال های مرتبط

مامان صدرا و جوجه🥹 مامان صدرا و جوجه🥹 هفته هفتم بارداری
مامان فندوق کوچولو🩵 مامان فندوق کوچولو🩵 ۱۱ ماهگی
مامان نویان 🩵🥹😘 مامان نویان 🩵🥹😘 هفته هشتم بارداری