سلام هفته 10هستم و ترشح ژله یی خونی دیدم طبیعیه

۴ پاسخ

هر لکه بینی و خونریزی طبیعی نیس نیاز به پیگیری داره

اگ ادامه دار نیست..استراحت کن ...من تو ۸ هفته لک دیدم استراحت کردم دیگ دکتر اینا نرفتم

ببین ممکنه چیز خاصی نباشه اما خون کلا باید پیگیری شه حتما برو پیش دکترت حتی امشب

نیاز به پیگیری و سونو مجدد داره عزیزم
چه رنگی بود ؟

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۳ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته هفدهم بارداری
مامان بچه ها مامان بچه ها هفته یازدهم بارداری
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته یازدهم بارداری