۸ پاسخ

من از بروجنم‌

سونو دکتر رئیسی

سونوگرافی تابش رو دکترم تایید کرد

سلام من شبانیان میرم. کارش خیلی خوبه

دکتر بیات و امینی و نعمتی و شبانیان خیلی خوبن سونو هم مولایی و خسروی

واس بچه اولم رفتم اکی بود

من میرم دیانی

سلام منممم

سوال های مرتبط

مامان فندق🩷 مامان فندق🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مانیار مامان مانیار هفته بیست‌ونهم بارداری