۸ پاسخ

مال من دوتاشون دخترن

من ۶هفته رفتم سونو جنین هام دیده شد ظربانم داشتن
انشاالله بسلامتی فارغ شی گلم

احتمالا زیاد دختر و پسر
منم دوقلو باردار بودم ولی همسان داخل یک کیسه آب بودن ولی جفت جدا داشتن

من فک میکردم دوقلوها هفته هاشون یکی میشه

عزیزم اولش اینجوریه بعدش بری سونو جنینا هم کامل دیده شن تقریبا یکی میشه وقتشون
منم اول رفتم یکی 6 هفته بود یکی 5 هفته و دو روز
دعا من اول سالم باشن جنسیت هم بعدا پیدا میکنی

مگه به نظر ماست
باباش هرچي كاشته همون ميشه

با دارو دوقلو گیرت اومد چه دارویی خوردی

دختر پسر

سوال های مرتبط

مامان آرکان مامان آرکان هفته بیست‌وهفتم بارداری