۱۱ پاسخ

اگه بدنتو شل کنی درد خاصی نداره یه ذره میسوزه فقط ، اصلا در حد آمپول هم نیست دردش

یه ذره آنموقع فقط فکرت به این باشه چنددقیقه دیگه جوجه ات میبینی من به این فکرمیکردم

هیچ دردی نداره

نه حتی از امپولی‌مه تو باسن میزنی هم دردش کمتر منک نفهمیدم

نه اصلا متوجه نمیشی

فک کنم هرچی باشه دردش از طبیعی که کمتره و چند ثانیس کلا😂

ن اصلا در حد همین سوزنی ک ب پا میزنن فقط اولش سوز داره

نه بابا این همه دختر 15-16 ساله بچه میارن
حتما خدا دید توانشو داری که نصیبت کرد
بعدش کوچولوتو سالم بغل میگیری ان شاءالله 🤲🏻😍

نه عزیزم درد نداره

ن عزیزم زیاد نداره

ن اصلا گلم

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو 🥹 مامان مامان کوچولو 🥹 ۷ ماهگی
مامان مامان جوجه هام مامان مامان جوجه هام روزهای ابتدایی تولد
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان اَرکان🩵✨ مامان اَرکان🩵✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان ایمان👶🏻لاوین مامان ایمان👶🏻لاوین روزهای ابتدایی تولد