خانوما کیا این ماه سنو آنومالی دارید

۱۶ پاسخ

من ۲۵ این ماه

من چهاردهم دارم.ده روز دیگه

من 24م نوبت دارم

من دارم دو هفته بعد

منم هفته بعد

سلام منم ۲۱ باید برم ۱۷ هفته ویک روز میشه زود نیست.

من دیروز داشتم

من وای هنوز نرفتم دکتر برام نوبت بزنه

من فردا نوبت دارم💜🥺🥺

منم قراره ۱۰ برم بنویسه منو

من ۱۶ ام نوبت دارم

من ۱۱روز دیگه

من بیست ودوم نوبت دارم

من ۲روز دیگه

دو هفته دیگه

من دو هفته دیگه انشالله

سوال های مرتبط

مامان پسرخوشگلم😍💙 مامان پسرخوشگلم😍💙 ۶ ماهگی
مامان کیان ومُحمَد💋 مامان کیان ومُحمَد💋 ۴ ماهگی
مامان مامان پسرم🥹❤️ مامان مامان پسرم🥹❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی
مامان nafas مامان nafas هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پناه❤️ مامان پناه❤️ هفته سی‌ام بارداری
مامان سانیا و سامیار مامان سانیا و سامیار ۲ ماهگی