شربت کتوتیفن باید چن سیسی بدیم به بچه 2ساله

۱ پاسخ

من بچم ۲ سال ودوماهش دکتر گفت ۲ونیم سی سی البته بستگی به وزن هم فک کنم داره من دخترم ۱۳ کیلو

سوال های مرتبط

مامان دخملای شیطون🕶 مامان دخملای شیطون🕶 ۸ ماهگی