بچه های چهارماهتون با صدای بلند میخندن؟!

۱۲ پاسخ

از دوماهگی با صدا خندید

اره..

اره ‌ ‌

اره.جیغ هم میکشه،،با صدای بلند هم واسه خودش حرف میزنه

هنوز نه🥲 خیلی آرزو دارم دو ماهگی یه بار صدا دار خندید ذوق کردم

جدیدا آره با صدا میخنده؛ ولی خیلییی کم پیش میاد

زمانی که ذوق زده بشه آره

نه 🤔🤔

بله عزیزم

اره.

بله

اره. ‌

سوال های مرتبط

مامان دیاراصبوری مامان دیاراصبوری ۱۱ ماهگی
مامان گردو👶 مامان گردو👶 ۱ سالگی
مامان فاطمه خانم مامان فاطمه خانم ۱۲ ماهگی
مامان حسین مامان حسین هفته نوزدهم بارداری