خانما شما تا کی آسپرین یا آ اس آ خوردین؟

۱۰ پاسخ

36گفته قطع کن

۳۶ هفته

از ۳۶ ب بعد باید قط بشه

فعلا که دارم میخورم

چرا دکتر به من اصلا نداده🥺

35هفته باید قطع بشه

من از اول بارداری میخورم
الان ۱۰ روز تا زایمانم هست دکتر گفت دیگه نیاز نیست بخورم

دکتر به من گفت یک هفته قبل زایمان باید قطع کنی

۳۶ تمام، چند روزه قطع کردم

از هفته ۲۰ اینا

سوال های مرتبط

مامان دل آرا🧚‍♀️✨️ مامان دل آرا🧚‍♀️✨️ ۹ ماهگی
مامان پناه مامان مامان پناه مامان ۱ ماهگی
مامان عطرین جان😍 مامان عطرین جان😍 ۷ ماهگی