۱۱ پاسخ

۴ تا دیگه

بیست تا باید بشه

بیست تا در میاره

۴تا دیگ بعد از ۲سالگی در میاره.

منم‌ همینطور چن‌روزه خیلی بیقراره و دستش دهنشه اخه ایقد زود دوباره دربیارن عجیبه

منم به خداااا

پسر منم ۱۶تا داره دیگه واقعا کشش بعدیا ندارم🤣

خانوما من برج 8پریود شدم تاالان نشدم یعنی باردارشدم😩😭

۴تا دیگه

پسر من شش تا داره🙁

ماشالله😮

سوال های مرتبط