خانما اوج بزرگ شدن شکم ماه هشتم هس یا نهم

۶ پاسخ

نهم هس

فک کنم از ۳۴ هفته دیگه بزرگ شه

منم موندم چه ماهیه
یکی‌میگه شکم نداری یکی میگه داری
میگم کی بزرگ بشه

برا من که اصلا بزرگ نشده 😁

برای من ۸ و ۹ باهم فرقی نداره

احتمالا ۹باشه

سوال های مرتبط

مامان Asra👶🏻🤍 مامان Asra👶🏻🤍 ۱۰ ماهگی
مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۶ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام هفته سی‌ونهم بارداری