خانوما کالسکه و کریر چ مارکی خوبه

۶ پاسخ

دلیجان، کیدیلو

کریر نخرید همونو پولش رو بذارید روی کالسکه که کالسکه بهتر بخرید.خواهرم ۴ سال پیش دلیجان خرید خوبه ولی بچه خواهر من خیلی تخسه بپر بپر میکرد یه تیکه شکست که بردن در سیسمونی فروشی تعمیر کردن واسش کیفیت عالی نداره ولی در حد ۴ سال جواب میده هنوزم داره استفاده میکنه

مکسی کوزی

واسه کریر خیلی هزینه نکن چون مدت زمان خیلی کوتاهی استفاده میشه. کریر دلیجان خیلی خوبه به نظرم قیمتشم مناسبه. کالسکه‌تو ولی یه چیز خوب بگیر

کالسکه کیدیلو

من کریر نمیخرم
کالسکه توی‌خارجیا کیدیلو قیمت مناسبتره و کیفیت خیلی‌خوبی‌داره کیدیلو خریدم
تو ایرانیا هم دلیجان خوبه

سوال های مرتبط

مامان دلارا مامان دلارا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان شازده پسر 😍 مامان شازده پسر 😍 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان محمد مهدی مامان محمد مهدی ۴ ماهگی