۵ پاسخ

وای من خیلی بی حوصله ام اعصاب هیچ‌کاری و ندارم یعنی خوب میشم؟ 😞

من هفته بعد وارد چهار ماهگی میشم،
واقعا دوران سختی بود این سه ماه اول ، پر از حالت تهوع ، تنفر از همه غذاها ، ریزش موی شدید، بی حالی و ضعف و...

منم افسرده شدم از شوهرم بدم میاد اونم اونقده گناه داره منم وست خودم نیست

من بارداری اولم فقط صبحها حالت تهوع داشتم و هیچ علامت دیگه در طول روز نداشتم،ولی تو این بارداریم از صبح تا شب حالت تهوع دارم و تپش قلب موقع خواب

متاسفانه دارم با افسردگی و حال بد میگذرونم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجو من🥹🩷 مامان جوجو من🥹🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجو من🥹🩷 مامان جوجو من🥹🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری