بیایین شماهم یچیزی بگین
بارداری بارداری😟😔

تصویر
۴ پاسخ

نترسیدی ک بترسی سینه ادم اونجوری میشه یا از غذایی چیزی خیلی خوشت بیاد نخوری سینت ورم کنه .اگه اینا نیست برو دکتر برو ماموگرافی

سلام عزیزم دکتر زنان کجا میری تو سبزوار

جاری من داشت تا زایمان بزرگترم میشد هی تو شیر دهی کم کم کوچیک شد رفت دکتر بهش گفته بود سینه سومه

برو دکتر زنان حتما نشون بده شاید کیسته

سوال های مرتبط

مامان جوجو من🥹🩷 مامان جوجو من🥹🩷 هفته بیستم بارداری
مامان جوجو من🥹🩷 مامان جوجو من🥹🩷 هفته بیستم بارداری
مامان جوجو من🥹🩷 مامان جوجو من🥹🩷 هفته بیستم بارداری