خانوما جواب آزمایشم چطوره؟ 🥲

تصویر
۶ پاسخ

عزیزم آزمایش چیه؟ من چن ماه قبل بارداری آزمایش دادم تیروئیدم خوب بود ویتاینd کم بود ک دارو خوردم نرمال شد

تیروئیدت با من یکیه
ولی من دو تا دکتر رفتم قرص ندادن
گفتن لب مرزه
بالای 4قرص میدیم

تیرویید برای بارداری یه کم زیاده.برو دکتر قرص بده

رنج آزمایشگاه و هم بزار
عدد هایی که جلوش نوشته
ولی در حالت نرم ویتامین د پایینه هفته ای یدونه ویتامین د۳ ۵۰ هزار بخور
برای تیروییدت هم برو دکتر حتما

اجی من سر در نمیارم

ویتامین دی ک‌پایینه..تیروییدت باید رنج با ازماسشگاه مقایسش کن

سوال های مرتبط

مامان محمد طاها🩵 مامان محمد طاها🩵 ۲ ماهگی
مامان پرتغال🐣🧡🍊 مامان پرتغال🐣🧡🍊 هفته هجدهم بارداری
مامان مهدیار🩵 مامان مهدیار🩵 ۲ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد هفته پانزدهم بارداری
مامان فندوقم مامان فندوقم ۵ ماهگی
مامان فندق کوچولوی‌من مامان فندق کوچولوی‌من هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته هفتم بارداری
مامان دیاکو☺️♥️ مامان دیاکو☺️♥️ ۶ ماهگی
مامان نخودی مامان مامان نخودی مامان هفته دهم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان ۵ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی