این عکس سونو دوم

تصویر
۱۵ پاسخ

امیدوارم خدا معجزه ای کنه بمونه برات

عزیزم ضربان قلبش پایین گزارش شده استراحت کن چیزای مقوی بخور شاید ری رشد تاثیر بزاره گلم.انشالله دفعه بعدی میری همه چیز اوکی شده

🙏🙏🙏

بله طبیعی

انشا الله هر چی خیره پیش بیاد ولی دارم دیونه میشه ام از فکر خیال🥺🥺

سپرده ام به خدا اگه سالمه بمونه و بهم آرامش بده

ولش تبلی تخمدان داشتم که خوب شده ام بعد همه چیز خو ب بود فقط من خییلی استرسی هستم دکتر میگفت تعجب میکنم تو مشکلی نداری آخرین بار بهم گفت دیگه رونت میکنم کلینیک ناباروری که دیگه نرفتم دکتر تا اخرین پرویدم ۷ آبان بود که دیگه فهمیده ام باردارم

دکتر گفت ۸۰ درصد نمیمونه احتمال داره به خون ریزی بیوفتی اگه نیفتادی ده روز دیگه برو سونو

بتات چند بود وقتی فهمیدی بارداری؟قبل بارداری مشکلی داشتی که مثلاً باردار نمیشدی یا نه؟

بله طبیعی بعد چهار سال نا امیدی

نه برام نزاشت😭😭

به صورت طبیعی و راحت باردار شدی؟ رشد جنین نسبت به چیزی که انتظار میره خیلی کمه متاسفانه 😟 دکتر چی گفت؟

اره میدونم یعنی نمیشه که خوب بشه😔

عزیزم تو الان باید ۸ هفته باشی ولی سن بارداریت ۶ هفته هست لقاحت دیر تشکیل شده
ضربان قلب جنینت پایین هست
خیلی ببخشید اینو میگم امکان عدم رشد داده امکان داره رشد جنین متوقف بشه
امیدوارم اینجور نباشه

این سونو اولم

تصویر

سوال های مرتبط

هانا هانا قصد بارداری
مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۱ ماهگی
مامان تیارا مامان تیارا ۷ ماهگی
مامان فندوقا🩷🩵 مامان فندوقا🩷🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی ۴ ماهگی
مامان آقا محمد👶 مامان آقا محمد👶 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 💙پستونک‌آبی💙 مامان 💙پستونک‌آبی💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 💙🩵آریشاه🩵💙 مامان 💙🩵آریشاه🩵💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان بلوبری 🪽 مامان بلوبری 🪽 قصد بارداری