این عکس سونو همسانن یا نا همسان ؟

تصویر
۱۲ پاسخ

تو دوتا کیسه جداست همسان ها تو یه کیسه هستن گلم

دوتا کیسه دارن میشه ناهمسان

ناهمسانن چون دوتا کیسه جدا دارن

سلام من آزمایش بتا دادم در هفته پنجم هفته و شش روز عدد بتا 2199800بود خوبه؟؟

ناهمسانن به سلامتی بغلشون بگیری💚🤲

ب سلامتی عزیزم نا همسان راحت تره برای من تو ی کیسه هستن سخت تره

سلام عزیزم مبارکه انتقال داده بودی یا طبیعی؟

ناهمسان
مبارکه انشاءالله بسلامتی بغل بگیریشون

اخی دوقلو ناهمسانن 😍🥹
برامنم دعا کن از چشم انتظاری بیرون بیام 🥹🙏🤲

مبارکت باشه انشالله به سلامتی بدنیا بیان

ناهمسانه چون دوتا ساک دیده میشه

ناهمسان عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پسری و دوقلوها مامان پسری و دوقلوها هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سورپرایز مامان سورپرایز هفته دوازدهم بارداری
مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۱ ماهگی