خانمایی ک طبسعی زایمان کردید بعد سه ماه شکمتون هنوز بزرگه؟

۷ پاسخ

اره خب

واس من رفت داخل ولی باز دوباره زده بیرون.الان حس میکنم انگارباز داره کم میشه

مال من بعداز ده روز تخت شد ولی الان دوباره گندا شده

اول میره تو بعد که میخوری باز می نه بیرون

اره بابا

سزارین بودم ماه اول رفت تو

طبیعی خوب

سوال های مرتبط

مامان اوژین ♥️😍🐣 مامان اوژین ♥️😍🐣 هفته دوازدهم بارداری