۸ پاسخ

من مهر بدنیا اومده اما 8ماه تو اقدام بودم بهمن ماه1403 پریود نشدم فهمیدم باردارم

من ۱۵ دی رابطه داشتم شب تولد شوهرم دخترم ۱۵ مهر به دنیا اومد😂

من هر دوتا بچه هام مهر دنیا اومدن بهمن ماه بود اقدامم البته دومی خدا خواسته بود

دی و بهمن

من ۲۰ مهر دنیا اومد بهمن اقدام کردم

بهمن بود

دختر من 27مهر بدنیا اومد از بیست دی تا بیست بهمن اقدام بودم

اقدام بهمن

سوال های مرتبط

مامان نی نی من مامان نی نی من ۲ سالگی
مامان شاهان و فرهان❤️ مامان شاهان و فرهان❤️ ۱ سالگی
مامان محمدطاها مامان محمدطاها ۱ سالگی
مامان آرش مامان آرش ۱ سالگی
مامان اورهان مامان اورهان ۱۵ ماهگی