من مهر بدنیا اومده اما 8ماه تو اقدام بودم بهمن ماه1403 پریود نشدم فهمیدم باردارم
من ۱۵ دی رابطه داشتم شب تولد شوهرم دخترم ۱۵ مهر به دنیا اومد😂
من هر دوتا بچه هام مهر دنیا اومدن بهمن ماه بود اقدامم البته دومی خدا خواسته بود
دی و بهمن
من ۲۰ مهر دنیا اومد بهمن اقدام کردم
بهمن بود
دختر من 27مهر بدنیا اومد از بیست دی تا بیست بهمن اقدام بودم
اقدام بهمن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.