۵ پاسخ

ببلاک وقتی درس کردی ۷دقه بزاریش کنار نصف شب چطو بچه ۷دقه صب کنه
من نانarمیدم
بیومیل ک مث شیرمعمولی بوداستفاده کردم اصلا غلظت نداشت

شما بی بی لاک Arتنها استفاده می کنید با با شیر دیگه مخلوط می کنید ؟

من ببلاک میدم راضی ام

من به دخترم میدم بیومیل ای ار خوبه

ببلاک میگن خوب نیست بیومیل بهتره

سوال های مرتبط

مامان زیبای من مامان زیبای من هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی