عزیز خودت شیر نداری
منم همینو میدم فعلا تازه شروع کردم
فقط اگر میخوای سینتو ول نکنه حتما با قطره چکون بده
یا تو خواب
منم کمکی نان میدم
سنگینه یکم.. اروغشو بگیر
اگر شیر خودتو میدی چرا داری اینم می دی؟
بیشتر شیر خودم میدم. دوسه بار در روز. شب هم فقط شیر خودم
ما هم همینو میخوریم
اره وزن دهیش خوبه
سوال منم هس
من دارم به پسرم میدم خیلی خوبه ولی اگه دادی آروغشو بگیر زیاد هم نده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.