خانوما این خوبه؟
اپتی پرو نوشته

تصویر
۱۰ پاسخ

عزیز خودت شیر نداری

منم همینو میدم فعلا تازه شروع کردم

فقط اگر میخوای سینتو ول نکنه حتما با قطره چکون بده
یا تو خواب

منم کمکی نان میدم
سنگینه یکم.. اروغشو بگیر

اگر شیر خودتو میدی چرا داری اینم می دی؟

بیشتر شیر خودم میدم. دوسه بار در روز. شب هم فقط شیر خودم

ما هم همینو میخوریم

اره وزن دهیش خوبه

سوال منم هس

من دارم به پسرم میدم خیلی خوبه ولی اگه دادی آروغشو بگیر زیاد هم نده

سوال های مرتبط

مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری
مامان 🌼نور🌼 مامان 🌼نور🌼 ۳ ماهگی
مامان 🌼نور🌼 مامان 🌼نور🌼 ۳ ماهگی